貓貓日誌
每天發生在貓貓身上的事........
2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


第五十篇。。。。 分類: 未分類

又病了。。。。

今日無返英數,,,

依家響屋企休息緊。。。。

好辛苦喔!!     = =

都唔知點解最近D抵抗力咁差,,,

病完又病,,

我唔要再病啦!!!

 

原本今日我想等老姜,,,

現在卻泡湯了,,,

唔知仲有無機會見到佢呢???

 

 

我憎死你!!!

唔好再俾我見到你,,

見一次,,打一次!!!



2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


第四十九篇。。。。 分類: 未分類

死老姜!!!

正一死人老姜,,

上個星期答應過我今日會返,,,

點知影都唔見,,,

害我等咗你兩個鐘!!!

我仲驚住無野送俾你。。。。

哼,,

衰人,,衰人!!

 

尋晚,,Ms王打嚟,,,

佢同我老豆傾咗大約十分鐘左右就收線。。。。

佢哋一收線我就即刻問我老豆Ms王講咗d咩,,,

佢話無咩野傾,,,

不過就係猛咁讚我乖。。。。   = =

我老豆連我點解會選文科,日後想做咩都唔知,,

佢真係好「成功」牙!!!

 

旁人永遠只看你的成果,,

卻不知道你究竟付出了多少,,,

人總是那麼膚淺。。。。

 

愛情並不屬於小朋友玩的遊戲,,,

這是我最後的忠告。。。。。



2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天


第四十八篇。。。。 分類: 未分類

開學喇。。。。

又開學喇,,

但呢個聖誕好似過得特別快咁,,,

我有好多想做的事都無做到,,,

希望在新年假會辦妥吧!!!

 

今日成日都係派卷,,,

最唔滿意都係份中文。。。。

唉,,,

今次一定攞唔到頭三了。。。。  = =

都唔知點解今次會做得咁差架!!!!

我d中文唔係咁架!!!

(發脾氣中。。)

唉,,,

好憎我自己牙!!!

 

其次唔滿意的係地理,,,

雖然都叫幾高吓,,,

(連最難果題都攞滿分,,

真的有點佩服自己。。

但,最傻的是,,

我錯了許多簡單的問題....= =)

但我仲未實現到我的承諾。。。。

我下學期一定會實現的!!!

 

聽日仲要派中文,通識,中史同英文卷牙,,

真煩咧。。。

 

呵呵,,,依家我的偶像係baby牙!!!  ^ ^

baby 牙 baby...

(陷入瘋狂狀態....)



2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天


第四十七篇。。。。 分類: 未分類

比賽完了。。。。

尋日第一場比賽係對寶血,,

我一出到去。。

嘩!!

呢個隊長係咪女仔嚟架??

咁靚仔既!!     ^ ^

(呢個隊長真係指揮得唔錯!!)

果陣真係有個衝動想識佢,,哈哈!!

不過,,

我最後當然無咁做喇!!

但佢又好像知道我想識佢咁,,

響更衣室臨走果陣對住我笑咗一笑。。。。  ^ ^

(但今日聽完b雅所搵到的資料後,,

我發覺佢的人格十分之離譜。。。

不過佢的才華我仲係幾欣賞!!!  ^ ^)

 

我哋一共打七場。。。

輸咗六場,,和咗一場。。。。

可能在別人的眼中,,

我哋呢個成績好差,,,

但對於只練習了兩次(都唔算正式的練習)既我哋黎講,,

我覺得我哋的成績已不錯了!!

 

響比賽期間,,

b雅,,開開,,羊同我都搞到傷咗,,

不過都係b雅的傷最嚴重。。。

睇到b雅痛果個樣,,我自己都痛埋一份添...  > <

做咩咁唔小心架???

 

當我哋知道咗我哋的成績之後,,

開開好似一臉自責咁,,

好唔開心。。

正一傻瓜,,

盡了力就可以了,,

幹嗎要自責???

 

比賽完後,,

我同b雅被人捉咗去影貼紙相。。。。

我唔想影架,,

但最後都係比人拉咗去影。。。   > <

(↑呢次係我第一次影貼紙相。。。。)

 

四點半左右,,

我同b雅,,羊,,鐘鐘,,欣一齊搭小巴返屋企。。。

因為實在太累,,

所以我響b雅的膞頭睡着了。。。

五點左右,,

我先返到屋企。。。。

真係超級累牙!!!

 

我最喜歡b雅!!!!

 

ok,,原來你係咁諗。。。。

我真的錯了。。。。



2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


第四十六篇。。。。 分類: 未分類

快比賽了。。。

在考試之前,,

我哋參加咗投球的新秀賽。。。

28號就要出賽喇,,

終於可以完咗我在中二的心願,,

搞到我有d緊張添。。。   >  <

不過,,呢幾日有d隊員發生咗d問題,,

搞到我呢幾日好煩,,好唔開心。。= =

唉...

希望唔會影響到個比賽喇...

 

我只想我的隊員開開心心的跟我一起製造回憶啫,,

原來都會咁難。。。   (苦笑)

 

唉,,,

病到好辛苦牙。。。

其實我依家已經病咗成個月架喇,,

(睇咗兩次醫生,,另外自己又食咗三次藥) = =

都仲係咁。。。

啱先咪仔見我病到咁嘅貓樣,,

又叫我落街睇醫生。。

唔知係咪個醫生見到我對「熊貓眼」,,

佢猛咁叫我早d訓,,

我都想早d訓牙,,

但無奈我每晚都有事做呢。。。

依家都叫好d,,

希望比賽之前好番喇。。。。

 

呢幾日成個人都好暴躁,,

唔知係咪因為佢。。。

你成日話我唔明你,,

你自己又明我幾多牙????

我好多野想講出口,,想打出嚟,,

但始終都講唔出,,打唔出,,

我忍得好辛苦牙。。。

我哋永遠以你的感受為先,,,

但你呢???

或許我哋之間有一道無形的牆,,,

而我一直都無發覺。。。

我好累了,,

我諗我唔再適合做你的朋友。。。



KellyNgai
暱稱: 煮飯貓
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第七十篇。。。。
第六十九篇。。。。
第六十八篇。。。。
第六十七篇。。。。
第六十六篇。。。。
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 183
今日人氣: 6
累積人氣: 5072
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed