比賽完了。。。。
尋日第一場比賽係對寶血,,
我一出到去。。
嘩!!
呢個隊長係咪女仔嚟架??
咁靚仔既!! ^ ^
(呢個隊長真係指揮得唔錯!!)
果陣真係有個衝動想識佢,,哈哈!!
不過,,
我最後當然無咁做喇!!
但佢又好像知道我想識佢咁,,
響更衣室臨走果陣對住我笑咗一笑。。。。 ^ ^
(但今日聽完b雅所搵到的資料後,,
我發覺佢的人格十分之離譜。。。
不過佢的才華我仲係幾欣賞!!! ^ ^)
我哋一共打七場。。。
輸咗六場,,和咗一場。。。。
可能在別人的眼中,,
我哋呢個成績好差,,,
但對於只練習了兩次(都唔算正式的練習)既我哋黎講,,
我覺得我哋的成績已不錯了!!
響比賽期間,,
b雅,,開開,,羊同我都搞到傷咗,,
不過都係b雅的傷最嚴重。。。
睇到b雅痛果個樣,,我自己都痛埋一份添... > <
做咩咁唔小心架???
當我哋知道咗我哋的成績之後,,
開開好似一臉自責咁,,
好唔開心。。
正一傻瓜,,
盡了力就可以了,,
幹嗎要自責???
比賽完後,,
我同b雅被人捉咗去影貼紙相。。。。
我唔想影架,,
但最後都係比人拉咗去影。。。 > <
(↑呢次係我第一次影貼紙相。。。。)
四點半左右,,
我同b雅,,羊,,鐘鐘,,欣一齊搭小巴返屋企。。。
因為實在太累,,
所以我響b雅的膞頭睡着了。。。
五點左右,,
我先返到屋企。。。。
真係超級累牙!!!
我最喜歡b雅!!!!
ok,,原來你係咁諗。。。。
我真的錯了。。。。 |