考試來了。。。
今日要考中文,地理同中史,,,
地理可以叫考得ok喇。。。
暫時仲未發現自己有錯。。。
但中文同中史就,,
先別說中史,,中文果篇文言文,,我根本就是看過的嘛。。。
我竟然會唔記得!! 氣死我了!! > <
中史呢,,我一直沒有對它抱太大的期望。。。
所以呢,,我估呢科大約都係七,八字頭。。。
今天考得不好,,不要緊,,
在之後的兩天追上來就好了,,所以大家要加油喔!!! ^ ^
我好似做咗一d我唔應該做的事呢。。。 = =
最近胖了不少呢,,,其實最近都很辛苦喔,,
理應是瘦了,,,但我卻胖了。。。 = =
[↑可能是上星期去了鯉魚門吃飯,,食得太多肥膩的東西了。。] = =
對喇,,我一陣就會放d相上嚟,,有興趣既,,可以上去看看喔。。。。 ^ ^
|