貓貓日誌
每天發生在貓貓身上的事........
2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


第五十五篇。。。。 分類: 未分類

Yeah!!

聽日牙sir請假呢,,

唔洗上堂!! 

超開心呢!!!   ^   ^

 

最近成日都有寒冷天氣警告,,

所以朝早只係當過兩次值....

原來企在三樓望落去在操場集隊的人們係好靚架....

綠綠(校褸)黑黑(頭髮)的...  ^ ^

不過,我諗下個禮拜有三,四日都要當值架喇...

 

bb,,

我們的猜測好像錯了呢...

欣只係當男班長仔係好友,,,

男班長仔被人派好人卡添...  = =

不過我留意到欣所注意的人.....

遲d同你講牙!!

 

人類是種討厭的生物...



2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


第五十四篇。。。。 分類: 未分類

唱k。。。

今日同d小學同學一齊去唱k,,,

今次多咗好多女仔去呢。。。

但我發覺其實同我講得最多野的人係蓮同我堂哥,,

其他人都係得幾句。。。

真係有d無聊。。。

我到依家都係唔鐘意k房,,

下次唔好再叫我去喇。。。。

 

我好似對班小學同學的感覺唔同咗,,

係失去了從前的感覺嗎??

還是感情已升到另一個境界呢??

我唔知道,,亦唔想知道。。。。

 

見到d小學同學,唔知點解覺得佢哋矮咗。。。  = =

也許我高了吧。。。

我最初見到敏果陣,我真係嚇了一跳,,

佢以前個樣根本都唔係咁,,

不過我都大約知道佢點解會變成依家咁既樣。。。。。

唉,,

忘不了就是忘不了。。。。

 

今日瑩問我依家有無拍拖,,

我答無,,

但佢都係唔多信。。。

我突然間諗返起中二果陣有個師妹問過我同一個問題,,

我果陣都係咁答佢。。。

「吓,,你仲未拍過拖架??唔似喎。。」我師妹。。

「有樣睇架咩??」我問。。

「我只係覺得奇怪啫,,中二都仲未拍拖。。。」

「好出奇咩??」

「梗係奇喇,,你知唔知我小四果陣已經開始暗戀人,,小五已經拍拖喇。。」

一邊露出一種自豪的眼神。。。

我呆咗一陣,,好想話佢,但最後都無講出口。。。

我都唔明白,,你哋仲咁細個,,

做咩咁早就學人拍拖呢??

你哋真係明白甚麼是愛情嗎??

你真係鐘意果個人,,定係只是對果個人有好感呢??

我真係愈來愈唔明白依家既小孩。。。。

 

你知唔知我擁有讀心術架??

你又知唔知我知道你諗緊咩呢???

不要再模作樣了,,

你的心思已一早給我看穿,,小妹妹。。。。    ^ ^

 

最近對電腦遊戲完全失去興趣,,

生活上只有做功課,,睇書,,睡覺同食飯。。。。

我好害怕自己會變成書蟲喔。。。。  = =



2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


第五十三篇。。。。 分類: 未分類

新年快樂!!

今日雖然已經係初七了,,

但我都同大家拜個晚年!!

祝大家係新既一年,,

學業猛進,,

身體健康,,

天天都快樂!!    ^ ^

 

尋日去我伯伯度拜年,,

下朝三點去到夜晚十二點先返。。。。

響果度無乜野做,,

好彩我帶咗d書去睇,,,

唔係既話,,我一早就悶死了。。。。   = =

 

響我同我堂姐傾緊計果陣,,

我發現咗一件極之巧合既事。。。。

「姐姐,,堂哥依家讀緊邊間牙??」我問堂姐

(↑我都唔知點解我會叫佢做堂哥,,佢最多都係大過我一年!! = =)

「皇仁舊生,,今年中三了,,跟你一樣喔。。」

「吓,,我有個小學同學都係讀呢間喎!!唔知佢哋識唔識呢??我等陣問吓堂哥先!!」

堂哥六點先返到屋企,,

佢一返嚟我就急不及待問佢到底識唔識我果個小學同學。。。

「堂哥,,你識唔識一個叫xxx既女仔牙??」

「識牙,,我啱啱先同佢一齊走。。。做咩牙??你又識佢??」

「果個係我小學同學嚟架,,識咗好耐添!!我估唔到你都識佢!!」    ^ ^

「不如一齊打電話俾佢牙!!」

(↑鬼主意特別多)

「好牙!!」

就係咁,,我哋就一齊打電話去玩佢。。。

果個小學同學到依家仲好似唔多信我哋係親戚呢。。。

(我咁乖又點會講大話呢?? 係咪先??^ ^)

呢個世界真係細。。

 

班小學同學又話聚舊喎,,,

不過今次係唱k。。。

講真,,我未去過唱k。。。

(↑因為我唔鐘意呢種地方。。。所以d同學叫親,,我都話唔去。。)

算喇,,犧牲一次俾佢哋。。。。 = =



2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天


第五十二篇。。。。 分類: 未分類

唉。。。

我真係唔識點同你相處,,

點解我成日都同你吵架??

我分唔清到底係我錯定係你錯。。。

如果你係覺得難受,覺得我煩,,

咁你就唔好理我,,

三月的補習也取消吧,,

我唔想浪費你同我的時間。。。

 

我希望你諗清楚我的用心。。。

 

 

我也是人,,也會感到難受的。。。。



2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


第五十一篇。。。。 分類: 未分類

家長日。。。。

今日係家長日,,

由於朝早要當值的關係,我六點半就起咗身。。。

返到去果陣係七點七,,

我仲諗住會遲到,,

點知上到去禮堂竟然仲未開,,

我同b雅只好響禮堂門外等。。。。

七點十左右,我哋先開始當值,,

一直坐到十一點左右,,b雅就要走。。。

而我則繼續坐到十二點幾,,,

真係好鬼悶牙!!!

 

因為一點我就要見家長,,

所以我一放學就即刻飛返屋企,,,

好彩無遲到啫!!

上到課室仲係未見得家長,,

企係班房門口勁緊張,,     = =

反而入咗課室就無事。。。。

真係懷疑自己係咪傻咗。。。。

成個面談都係咪仔同miss陳講野,,

miss陳話我比上年開朗咗,係個正面的人,仲成日笑添。。。

(但我覺得我果d係傻笑。。)                 ^ ^

我依家都唔知點好,,,

miss王好直接咁同我講,話我一定無機會....

點好呢??

至於成績方面,,

普普通通喇,,但的確我的成績係差咗幾多.....

不過,,

不要緊,,我下學期一定唔會再出現呢種成績....

b雅,,我說過的話,,我永遠都會記得,,,

請相信我...

 

下個星期六應該會同d小學同學出嚟聚舊,,,

我諗今次係第一次,亦係最後一次了...

 

今日放學又俾我知道咗d野添....

呵呵...

 

你跟我放心好了,,,

我,是,永,遠,也,不,會,原,諒,你,的!!!!



KellyNgai
暱稱: 煮飯貓
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第七十篇。。。。
第六十九篇。。。。
第六十八篇。。。。
第六十七篇。。。。
第六十六篇。。。。
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 183
今日人氣: 5
累積人氣: 5060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed