新年快樂!!
今日雖然已經係初七了,,
但我都同大家拜個晚年!!
祝大家係新既一年,,
學業猛進,,
身體健康,,
天天都快樂!! ^ ^
尋日去我伯伯度拜年,,
下朝三點去到夜晚十二點先返。。。。
響果度無乜野做,,
好彩我帶咗d書去睇,,,
唔係既話,,我一早就悶死了。。。。 = =
響我同我堂姐傾緊計果陣,,
我發現咗一件極之巧合既事。。。。
「姐姐,,堂哥依家讀緊邊間牙??」我問堂姐
(↑我都唔知點解我會叫佢做堂哥,,佢最多都係大過我一年!! = =)
「皇仁舊生,,今年中三了,,跟你一樣喔。。」
「吓,,我有個小學同學都係讀呢間喎!!唔知佢哋識唔識呢??我等陣問吓堂哥先!!」
堂哥六點先返到屋企,,
佢一返嚟我就急不及待問佢到底識唔識我果個小學同學。。。
「堂哥,,你識唔識一個叫xxx既女仔牙??」
「識牙,,我啱啱先同佢一齊走。。。做咩牙??你又識佢??」
「果個係我小學同學嚟架,,識咗好耐添!!我估唔到你都識佢!!」 ^ ^
「不如一齊打電話俾佢牙!!」
(↑鬼主意特別多)
「好牙!!」
就係咁,,我哋就一齊打電話去玩佢。。。
果個小學同學到依家仲好似唔多信我哋係親戚呢。。。
(我咁乖又點會講大話呢?? 係咪先??^ ^)
呢個世界真係細。。
班小學同學又話聚舊喎,,,
不過今次係唱k。。。
講真,,我未去過唱k。。。
(↑因為我唔鐘意呢種地方。。。所以d同學叫親,,我都話唔去。。)
算喇,,犧牲一次俾佢哋。。。。 = = |