| KelvinNam |
|
|
暱稱: 冰魂 性別: 男 國家: 香港 |
| MORE... |
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
最新日誌
日誌分類
我的好友
我的連結
|
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
電腦壞左  |
早個2日,因為部電腦壞左,所以冇寫日記,個harddisk死左,頂..............................=.=
之後拎左去大中度整番,之後就返左home裝番d software,跟住就冇野做,因為已經打哂電話搵工.都係個句..........等通知啦.................唉.......無奈=.=
銀行個份都差唔多去見,不過冇乜信心.................~.~,所以就漁翁散網law,係咁搵,................都唔知要等到幾時..............好悶呀.................
|
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
遊船河  |
今日8點幾就起身,因為去遊船河,所以先咁早,之後落左街食d野,跟住係垃圾房等埋個舊同事車埋我去西貢,但係因為塞車,所姒成9點半先到................我等左好耐呀.......................=.=
之後去到就上船整埋d野,咁就出發lu.......^^,船行緊就冇乜野做,咁就打牌啦..............^^,有幾百蚊執........正..........之後去到目的地,就落水玩lu.......但我唔識游水,所以就著住件救生衣.....@@,但係,當我著好個時,就俾人揼左落水...........@@好得人驚呀.......不過,冇事............哈哈,之後就係我報仇ge時間了,哈哈...................^^,番到上船,又俾一個女仔推我落水,唉............無奈,我跟住就一手捉埋個女仔落水,哈哈,又報仇成功了,不過佢成份人壓來我度lei.............俾我班同事笑足一日,佢地話我同個女仔係度鴛鴦戲水..............=.=,個女仔面都紅埋,真搞笑,個女仔係我d同事來ge,都好fd..........玩到點幾鍾就食飯lu,好多野食呀,好好味呀..........^^食飽左之後,我地就上到船頂到哂太陽,我就哂得都幾黑ge.....哈哈
之後,就再出海玩滑板同埋香蕉船,超好玩,玩到4點半就上番船了,因為差唔多要走lu,之後就沖涼換衫,之後就返去碼頭lu,跟住都係我個同事車我番來,玩到好累呀,返到home,攞d衫出來洗,同打埋日記,而家我訓lu...................^^
今日真係玩的好開心,但係我有d暈暈地,因為今日都好大浪................................=.=...............哈哈 |
2006 年 8 月 10 日 星期四  |
無聊的一日  |
今日都幾無聊,因為冇乜野好做,只係起身之後去左街食野,之後同呀媽去左大中買野個d.............................
等埋老豆返來就成家人一齊出左去銅鑼灣食晚飯,之後我就揸左架車返來,就係咁又詔左一日lu.....................=.=
不過聽日就high呀,因為去遊船河呀,好正呀,好耐都冇出海玩了......................哈哈,一個字.............正^^ |
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
冇野做  |
今日冇乜野好做,因為仲係唔舒服,所以都冇乜出過街,係6點幾去左大中貫d野就返左來,都唔知有够好做,好悶呀.......................=.=
只係係屋企睇下書,上吓網,聽下歌..........................咁就一日lu,真無聊 |
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
病左呀  |
尋日冇出街,因為病左..............呵呵^^,之前日日飲酒,飲到要睇醫生,真係勁.....................=.=之後休息左一日,夜晚訓緊ge時候,開頭都唔知邊個打來,仲唸住小佢一鑊金e,點知係fanny................@@
佢同我講話呢排好煩,咁我同佢傾左2個鍾到,之後再訓,2點幾就起身,出去mk搞埋張cert d野,打俾heidi,問下佢做緊乜,佢話要係mk interview,之後同佢凡左coffe shop飲野,傾左一陣,等圭肥b就一齊走,佢地要去油麻地,就係咁返左home了,冇野做,又有d累,都唔想出行了,等我好番先啦....................哈哈 |
|