呢幾日.. 有d好奇怪.. 因為好似真係為左小小野..就唔出聲~~~ 好似嬲左全村人咁..真係怪怪地..
可以完全離開7-11..重新過番d香港時間既生活~ 但係..呢幾日...好似..冇左個目標咁.. 只係得個遊字..
之後.. 就出左去聽一個有關一個營養學既野.. 當然..一定唔會去聽佢講既課程啦..(因為..目的唔係呢樣野~) 但係所講既.都係真的... 點解..好似冇晒動力咁丫.. 究竟.係咩原因呢!!??
有冇人可以答我丫>_<