每日生活日誌
KenChanC
暱稱: 興
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2012-05-22
2012-05-21
問卷(偷的xdd""唔好話...
2008-06-03
2008-05-29
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 38
今日人氣: 5
累積人氣: 1630
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 3 日  星期二   晴天


2008-06-03 分類: 未分類

今日..
好晏先起身..
起身..就打機..=v=''
只有打機..
但係都唔開心..都唔知點解-__-''
落街搵工..!?
有牙..但係唔知做d咩好-.-''
雖然咩都想學..
但係仲有個矛盾-.-''
真係好想搵番自己既目標牙...

之後..夜晚..就同colmen去食糖水
食完就各自番歸..
本來順路去7-11整簽理d離職通過既..
去到..佢就話冇啦...!?
最後就行番屋企打機..
之後就訓教嚕~

 






訪客留言 (返回 KenChanC 的日誌)


girl2046 於 2008-10-19 10:32 PM 發表:
第四个字是我的姓氏
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



playgirl123 於 2008-06-24 04:09 PM 發表:
CM"
E...做咩呢排都5見人GE?
定係你瞓到5知醒呀XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係唔係唔知醒啦=]"
只係上唔到BLOG><"
岩岩洗完機...會打番日記嫁啦XD
Posted at 2008-06-25 01:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



playgirl123 於 2008-06-04 04:30 PM 發表:
我5係第一次煮湯咖!!
我識煮飯好耐啦=]---(wa..咁叻ge XD)
你話我自己味係5開心-0-
幫5到你..8 =D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XD"
估錯左XD"
-0-''喔...只係煩惱O者
Posted at 2008-06-05 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]