今日.. 好晏先起身.. 起身..就打機..=v='' 只有打機.. 但係都唔開心..都唔知點解-__-'' 落街搵工..!? 有牙..但係唔知做d咩好-.-'' 雖然咩都想學.. 但係仲有個矛盾-.-'' 真係好想搵番自己既目標牙...
之後..夜晚..就同colmen去食糖水 食完就各自番歸.. 本來順路去7-11整簽理d離職通過既.. 去到..佢就話冇啦...!? 最後就行番屋企打機.. 之後就訓教嚕~