今日我一早就起左身喇,,
去左富東打波,,之後"本來"(係本來)想去睇人踢波,,
點知,,我地就去左打波,,
唉~累到我呀,,8:30打到2:00左右,,
2:00番左富東食野,,去左7仔食,,
=田=食CUP NOODLES
好辣呀~未試過香辣海鮮味嘛,,
咪試一試咯,,以為唔係好辣,,
點知,,一食........辣辣地,,
嘩!!!愈食愈辣呀!!!!!!!!!!
好采得哂,,
嘰嘰,,仲係第一個食完添
去左細佬屋企打機,,
又係果D野,,唔打喇,,
好累.........聽日仲有得打呀!!!!!!!!!
|