放左學之後,,
我去左一個好後生既老地方,,
我第一次去架咋,,
我地係公園玩完之後,,
本來想定公園做老地方,,
之後我地就去左一個噴水池,,
係there玩水......
玩下玩下,,有一隻野飛左落水,,
細佬就撥下撥下,,
撥左佢去池中間,,
俾家姐知道左,,
就話要救佢,,
我地想繼續撥,,撥佢去池既另一面,,
攞佢上黎,,
撥下撥下,,
停左?!唔係掛,,玩野咩,,
搞下搞下,,我就自願落去救左佢,,
我真係好少有會自願做呢一d救援工作,,
救左佢上黎之後,,佢對wings咩左,,
飛唔到,,要等到佢對wings乾番先走得,,
細佬就攞左佢上手度玩,,
我本來唔夠膽架,,
見到細佬玩得咁happy,,
我又想試下,,嘰嘰
玩玩下又真係幾好玩喎,,
玩玩下,,佢就係我對手上飛走左lu,,
byebye喇,,小生命
|