晨早流流去左舅父屋企拜唔知乜野
拜完之後去左東薈城行下睇下
到左2:30分,,去左富東萬有街市(記住,,係萬有)
搵細佬去踩單車,,
踩黎踩去,,細佬仲攞埋家姐個籃球添,,
唉~咁就慘喇,,
點去番籃球場打呀,,
經過一輪好痛苦既經歷之後,,我地終於都到左籃球場喇
打左一陣,,真係好一陣
又要番番去富東萬有街市(記住,,係萬有)
還車...........
慘喇今次........
我張發達通係呀媽度唔記得叫佢俾番我.....因為之前去左增值.........
咁咪要行路番去?
真係好慘.............
|