今日成日就留左係尖沙咀,,
又買衫,,又買牛仔褲,,(買褲先慘,,自己俾$$,,一條成$800幾,,係levi's買)
唉~咁就哂左我$3200左右,,真係好慘好慘
咁慘既事既唔好提喇,,
買完好多好多野之後,,行下行下,,
見到有間pizza hut,,真係唔係好想食,
我個咀已經就爆喇,,食完咪仲死?
真係好難得我有一次係唔想食pizza hut
入左去,,我老豆仲驚冇位,,
不知幾多位呀,,差唔多成個場得我地,,
咁我地都做左一樣非常無聊既活動"影相!!!!"
其實本來係我家姐要做homework,,要影美食同美景,,
點鬼知我老豆玩黎玩喎,,咩都影,,
佢又好鬼死奸,,用快速攝影同無聲,,
佢影左我都唔知,,佢一路影一路笑,,
我心諗,,你係唔係傻架,,
我食緊野又影,,真係咩都影,,
好恐怖,,之後我睇番,,真係超好笑,,
影我食野入口,,好似嘔野出黎咁,,
oh my god.........
我地係度狂咁玩,,d侍應見到都咩咩地,,
咁我地都走人喇,,
去左睇燈飾,,因為家姐要做野,,
d燈飾又真係唔係好美,,
點解佢會影呢?都唔係美景,,
做錯野,,會扣分架喎
|