今日走左去玩,,
跳哂d野,,走到去戲玉
我地去左玩兵捉賊,,玩左兩場
玩第三場,,我真係忍唔到,,真係唔講唔得
我行下行下,,見同劉一個人走左
我唔知咩事,,有人就叫我番去喇,,
我都唔知係唔係昆我,,我就走下走下,,
唔知點好,,我先知原來劉出左事........
劉出左事?!佢係我最好既大哥,,
佢有事我點可以唔理呀,,
聽番人地講,,佢俾三條仆街圍,,我屌你老母呀(粗口開始黎)
佢就係咁say sorry,,我屌你三條友老母呀,,人地都同你say左sorry喇
係唔係要係普世歡騰整傷人先至開心呀,,你班仆街呀,,你係唔係人呀,,死粉腸
跟住d女仔好似搵左個看更,,
佢就話,,玩下者,,
如果我係度,,我就一定會同佢講,,
"我屌你老母呀,,你係唔係人呀,,佢地班仆街打得咁撚大力你都話玩下者?你係唔係on99架,,我唔撚理你呀,,你條仆街唔吹雞,,而我呢好一等良好市民唔打你,,我唔係人"
我真係頂佢個肺呀,,知道有人俾人打,,
都話玩下,,你個腦係唔係有d咩問題呀,,
洗唔洗我幫下你呀,,不如打9佢,,睇睇會唔會好番?
咁不如我又哂下我d寶貴既時間,,
同你呢條仆街"玩"下呀,,死左人我唔賠喎
你都知你條「木」咀一把年紀喇,,
唔係好玩得架咋,,小心d好
仲有喎,,你做得保安........都唔識除暴安良.......
係唔係失職呀??洗唔洗我教下你先,,
係喎可,,你個腦都有問題咯,,
教到幾好都係唔識架喇,,都係睇左醫生先好d
唔係又話有人教你就唔好喇,,係唔係先
你講咩都係打橫黎講,,都唔識打直黎講,,
我都知點解,,因為你個咀係打橫黎放加嘛,,
你識打直講我都話你勁,,
你真係要打直講我都吹你唔脹,,
真係要低b人先會同我做埋呢d咁既野,,
咁你又要打直講..........
我都冇辦法,,都唔係我唔想幫你,,
係你個人問題,,
仲有,,我係度懷疑緊你係唔係有d心理問題,,
人地俾人打你都話玩下.....
唉~冇人幫到你,,心病還需心藥醫,,
你真係唔好采,,你既人生真係悲哀,,
俾你遇到我,,你真係仲唔死?
係喎,,幾時同你玩下者,,
不如就依家喇,,係咁先
|