晨咁早番到去school,,
為左咩?
咪係為左搬枱咯,,
鬼叫我係總務咩.......
開大食會喇,,
我地本來一開頭就係女仔攞先既,,
但係d女仔左唔去攞喎
咁咪男仔先咯,,
呀sir對我地真係好喇
食到飽飽玩大風吹,,
high到爆呀,,
又大風吹又反旋風喎,,
第唔知幾多次,,
總之係1-3次喇,,
呀鄧韋茵就反左喎,,
成個人跌左落地下,,
超羅呀,,果時我笑到咩咁,,
我次次玩整都中招架嘛,,
佢中先喎,,嘩!真係笑到我死喇,,
真係好好采,,
我冇中到招,,嘰嘰
有三個人要食辣辣壽司喇,,
就係彭sir,,鄧韋茵同埋王鍵富架,,
我仲幫呀彭sir落野添,,
落左超多,,佢個樣真係笑死我,,
我鬼好笑,,好high呀今日
|