都痴線架,,
無啦啦又洗咩機呀,,
你自己開唔到個網之嘛,,
你自己重安火狐咪ok咯,,
又要洗機,,又要鬧人,,痴痴地架都
今日9:00先get up,,10:00考口試,,
起左身,,開左機,,一睇,,
有冇搞錯呀,,個桌面左冇哂野,,
發生左d咩事呀,,又洗機,,癲架?!
一開波就去左安sp game,,安完就load喇,,
好采兩次ko,,唔洗再煩,,
一日到黑淨係識得洗洗洗,,
你自己安番個火狐咪上到果個網咯,,
你安一個野有幾耐呀,又要走去洗機,,
你知唔知我同家姐d野仲多過你多多聲我,,
我唔當面鬧你都好好架喇,,
我之所以咁火係因為我本來想一起身就玩一陣sp game架嘛
佢又走去洗機,,又安又load,,搞到我又冇得玩,,
你又要放假喎,,晏"就"咁多時間你又走左去圖書館唔知做咩
又唔係我部腦度做你想做果d野(除左洗機)
又要係夜晚呢d繁忙時間先黎用,,
你用完都9:15咯,,
咁我咪走去用咯,,
我又溫好書........
佢又走入黎,,
話"你咁勤力做咩呀,,溫書又唔見你咁勤力?"
我又超火,,山左部腦,,
我心諗"你發癲定係發雞盲呀,,你對眼有問題去睇醫生喇,,嘈........"
之後冇理到佢就去左訓
|