放左學去左買一D好好食既野食,,
去左BASKETBALL COURT食,,好熱呀,,熱到死咁滯,,
食完一陣呀家姐就攞左個BASKETBALL落黎,,
嘰嘰,,可以射波喇,,好野...............[之後就唔好野喇,,(接觸死亡)]
我射下射下,,射左一球三分波!!大力左D,,(撞板,,都幾大聲),,聽到好大聲,,
啪!!!!!!!!!!
嘩!!!!我射到幾大力都冇咁大聲架,,
係東馬樓樓下愈黎愈多人,,我諗番起果種聲音,,
突然之間,,諗番起兩年前我係聽過呢種聲,,
係咩聲??係人跳樓跌到落地面既巨響!!!!!!!!!!!
我果陣就開始有D驚,,OH MY GOD,,死亡原來已經咁近我地喇
果時,,周學謙同細佬已經走左過去八下發生左D咩事
佢地番到黎,,呀周學謙個樣就冇哂笑容咁走黎同我講"果邊有人跳樓"
OH NO!!!俾我諗中左,,有冇咁勁呀,,
都係唔好再打喇,,
講番D開心野先,,我地打完波就去左細佬屋企打機
又係果隻BASKETBALL GAME(EA SPORTS)
我地打到好鬼肉緊,,一路打一路大嗌(尖叫)
之後唔記得咩事,,等佢LOAD果時一路勁咁係度笑呀笑
笑死家組,,嘰嘰~~
|