終於都到左12月24號喇,,
有得玩下野喇,,
我又係晨咁早去到富東,,
又係周圍走,,無時停,,
又係因為咁遲左d,,真係呀,,
去左tw之後,,滕黎滕去,,
搞到3:00左右,,係左右
終於有得入去喇,,
我心諗"入到去,,我係唔係真係會唱呢??"
點知入到去間房好細呀~~
家姐都係點左"大咕包"
扢扢下都到左首歌既最尾,,
佢就俾左支咪我,,
叫我唱,,佢話我唱佢又唱,,
我都唔係好想唱架果時,,好羅架嘛
跟住又係大喊包,,
係我同劉唱,,
我地用左伴唱黎一齊唱,,
個feeling幾好,,
就唱多兩首喇,,
就係友共情同無賴喇,,
友共情我唔多識,,都係用左伴唱,,
嘰嘰~好好玩,,
唱埋無賴,,無賴我都幾熟,,
soso冇用到伴唱,,
劉竟然淆淆地,,有d唔唱??
我地都開左波咯,,之後我地就俾人女仔唱喇
好野~佢地都唱哂成首喇,,
開始好玩喇,,
唱到中間,,d女仔出左房,,
我同劉就唱得超high,,
好鬼死好玩,,
我地企係度唱,,
有個職員行過,,
嚇得我地呀,,
即刻坐番底,,
笑死我同劉,,
又到番女仔喇,,我地就去左交水費喇
到左佢地既happy hour喇,,
唔知你地玩得開唔開心??
唱到6:20左右,,係左右,,
就番去喇,,之後有d事發生左
唔講lu,,今日真係好開心,,好high
都希望全世界既人,,係全世界,,有一個好開心,,好愉快既聖誕喇
|