叫我呀豪喇
叫我█[]..呀豪 ★,呀..........
聽唔聽到,聽唔聽到,
喂喂喂~~
Kenny715
暱稱: ☆*,[__傻豪"\//__||]
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-07
弓起陳志光.............
都唔知條契弟發乜火
oh my god!!!
真係超低能,勁扯火呀
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*']..★傻欣~!..
Coddy
NO$
YuK!生`..=]
[..★傻雅既令令日記*...
☆*,[__番" \//__||...
◆++琪*﹁
阿卡
彭sir!
傻謙沙嗲牛肉麵
銘ⓜⓘⓝⓖ
潔思,傑斯?
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 121
今日人氣: 4
累積人氣: 5115
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天


12月24號,,去唱K 分類: 未分類

終於都到左12月24號喇,,

有得玩下野喇,,

我又係晨咁早去到富東,,

又係周圍走,,無時停,,

又係因為咁遲左d,,真係呀,,

去左tw之後,,滕黎滕去,,

搞到3:00左右,,係左右

終於有得入去喇,,

我心諗"入到去,,我係唔係真係會唱呢??"

點知入到去間房好細呀~~

家姐都係點左"大咕包"

扢扢下都到左首歌既最尾,,

佢就俾左支咪我,,

叫我唱,,佢話我唱佢又唱,,

我都唔係好想唱架果時,,好羅架嘛

跟住又係大喊包,,

係我同劉唱,,

我地用左伴唱黎一齊唱,,

個feeling幾好,,

就唱多兩首喇,,

就係友共情同無賴喇,,

友共情我唔多識,,都係用左伴唱,,

嘰嘰~好好玩,,

唱埋無賴,,無賴我都幾熟,,

soso冇用到伴唱,,

劉竟然淆淆地,,有d唔唱??

我地都開左波咯,,之後我地就俾人女仔唱喇

好野~佢地都唱哂成首喇,,

開始好玩喇,,

唱到中間,,d女仔出左房,,

我同劉就唱得超high,,

好鬼死好玩,,

我地企係度唱,,

有個職員行過,,

嚇得我地呀,,

即刻坐番底,,

笑死我同劉,,

又到番女仔喇,,我地就去左交水費喇

到左佢地既happy hour喇,,

唔知你地玩得開唔開心??

唱到6:20左右,,係左右,,

就番去喇,,之後有d事發生左

唔講lu,,今日真係好開心,,好high

都希望全世界既人,,係全世界,,有一個好開心,,好愉快既聖誕喇