琴日 ky 全 正黎左我屋企打邊爐
整好曬d野la
準備打哥時 個爐唔知做咩
過一兩分鐘又山左
d野食全部都係浸熟ga
打到我地飽曬哥時
先見到水滾^^
今日又有測驗and考試
第二堂測數學 因為上一次成班得2個合格(一個60,一個72)
所以重測 今次我識曬^^ 不過都有好多人出貓
D人寫曬係草稿到 比呀SIR知道左 收左幾個人d草稿
不過都比佢地測 可能呀sir已經心淡呱^^
跟住又要考經濟
都唔知自己寫左d咩出黎 陰公 又抄多科la