今日測兩科
數學and物理
數學本身好有信心ga ma
成班都超勤力出貓 係成班
點知個老馮調位wor 調左我去前面
搞到我出唔到lor 超淆 唔咁拎張貓紙出黎
要自己做 靠實力
物理又係大獲
都唔識做
低B ga ~
中史派左test 有83分wor^^(第一次咁高分)
出貓出左一個圖一個表 咁就可以拎到83分la
真係叻仔