今日上pe'開始唔舒服... 跟住'上班房....開始肚痛'..... 一路痛到lunch... 上完電腦堂...上4樓放野果陣... 痛到我行都行唔到... 本身老婆唔知的... grace同維維扶我上去的... 唔知點解老婆又記得我...-3-' 佢落返黎扶我... 之後我就同左老婆去食.... 哈'我食食下又唔想食... 食食下又唔想食... -3-' 跟住食完就返學校了'... 上堂.... 我訓了'.... 訓到落左堂我都唔知'... 維維叫醒左我先知'.... 果陣老婆又唔見左人.... 我咪叫維維陪我去個廁所先囉....一出門口就見到老婆返黎搵維維.... 我又痛,,,,>"<,, 去完個廁所咪同老婆返嘉福囉.... [- 吳美全,比卡超,基浩然,維維,鈺兒同牙君都上左老婆屋企'.... 玩到5點幾6點我就同牙君搭的返天平.... 跟住就返屋企嚕... 返到屋企'睇左一陣碟...我又訓左... 訓到8點幾先起身食飯... 食完又睇左一陣碟... 跟住我打比老婆傾電話傾到12點幾...老婆就訓教教嚕... 跟住我睇碟睇到2點幾,.... 終於睇曬喇'.../\/\" 而家煲多一陣就去沖涼訓教教嚕'
p.s' 老婆'我比以前更愛你>3<' 嘻' |