愛得,,!失控的我*
愛上你``我永不放棄...=]
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


踩冰' 食野, 影貼紙相, 行街,, 捉蚊' 鬧交' 分類: 未分類

今日8點45起身叫醒老婆整野...   我就唔夠呀哥爭廁所...   搞到我差d遲到>"<,,   跟住出到去大圍等埋羅勁聰同慧2',,    跟住就過又一城踩冰嚕....    老婆無啦啦拉我件3頂帽...  搞到我成個東瓜咁坐落d冰度....   個屎忽勁痛呀>"<    之後1點幾[-羅勁聰走左-]齊齊搭火車去旺角影貼紙相....    一影就影到3點幾....[-慧2同貓貓走了,,   我,老婆,肥珊,思思同小'儀',,,就去旺中行....    一行就行到5點幾....[-老婆買左件3比我...   仲話如果我唔著就打我喎>"<...    我,老婆同肥珊就自已搭火車走嚕...   返到粉嶺就送老婆返去and拎返我架單車....   跟住我就踩單車返上水天平搵龜仔....   係捉蚊度坐左一陣....   大概9點幾先返屋企....   返到屋企...   同老婆傾傾下msn又鬧交>"<,,   我自已錯都唔知>"<   sorry呀老婆,,  我冇諗過你既感受'   但係可唔可以應承我... 以後就算見到其他人幾靚仔都好....    唔好係我面前講呀...   得嗎?'



2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


又打麻雀' 分類: 未分類

今日係屋企訓左一日....=3='    食完飯.,,沖埋個涼...  就借左呀爺架車去季紫屋企打麻雀!今次紫欣都黎埋...    打到11點幾左右亞熹,龜仔同聰少上埋黎打/\/\'....    跟住我玩到1點40左右就同亞熹出左去踩單車...   踩完去我度又踩返去上水圍接龜仔,聰少同紫欣...    哈'   再去返去果陣聰少車住我同熹少鬥快....  好玩死....   跟住同紫欣ad聰少係捉蚊等亞熹送完龜仔返太平返黎....  跟住我同聰少大概2點半左右就踩單車過我度.../\/\"聰少送我返村口,,,,   嘻'



2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


老婆阻住我訓教>"<' 打麻雀 分類: 未分類

今日10點先出到去打機...  呀君都出埋黎-3-'  跟住11點就陪龜仔同呀君去捉蚊度坐到20分就起行去老婆度嚕...   上到老婆屋企...  我攬住老婆係菌菌張床度玩左陣...   之後我過老婆張床度訓...  老婆無啦啦嚇醒我>"<,,   跟住佢換完con'壓住我係咁錫-3-'   之後我咪攬鬼住佢訓囉...   訓左一陣就醒嚕'    跟住一個電話阻住左我同老婆傾計>"<,,   老婆同菌菌換3'   我就繼續訓嚕...  訓左一陣...老婆捉大舊上床度整醒我>"<,,  唉'我咪唔訓呢...  就同佢地出聯墟...  菌菌就上子蕙度先...  我同老婆就同肥珊拎部腦去整...   整完就同老婆上子蕙度等菌菌...   等等下等到我眼訓...   老婆壓住我又訓左陣'    個百厭星諗住影我相...   可惜' 失敗左'/\/\"跟住就送佢地去搭的士返屋企,,   我就自已搭的士去季紫屋企打麻雀...    一打就打到3點幾4點先走得=3='    成5點先返到屋企....>"<,,爆支力'                                                                           老婆第一次會因為我呃佢遲左返屋企而嬲....



2006 年 5 月 5 日  星期五   陰天


5/5 分類: 未分類

今日好早起左身...   跟住睇睇下電視同老婆傾傾下sms,,   呀君打黎叫我出去..  跟住出到去'  尻尻下唔知尻到幾點..   係上水中心等呀欣,,   跟住我地3個就落小天地坐...   跟住又唔知坐到幾點我就上呀欣屋企..  呀君就返歸嚕'  哈'  一上到呀欣屋企...[-見到呀欣個老豆係度睇電視...((  神鵰俠侶'...  哈'  跟住我又一齊睇...一路睇...一路睇,,  睇到9點幾就落樓下煲煙同傾電話嚕...   之後10點幾陪呀欣上去換3'   跟住過捉蚊等龜仔同聰少'  [-一路都同老婆傾電話...小有小有'     之後12點幾我老母又追call...  所以我都係返屋企同老婆傾msn好d,,  所以我就返屋企嚕,,  返屋企果陣撞到賤仔佢地...   -3-'原來佢地又識肥文的....   跟住我老母又打黎...  我又返屋企嚕...   返到屋企'   同老婆傾msn...傾到1點幾...   佢眼訓嚕'   [-佢仲叫我熄埋部腦先準訓...=3='驚我溝女...-3-所以...我冇熄電腦...    淨係熄左msn同icq姐...   因為我都要聽住歌訓教既.../\/\



2006 年 5 月 4 日  星期四   雨天


ON99的' 分類: 未分類

     今日朝早諗住叫呀欣幫我打返學校請假'  跟住呀欣話遲d打比我,,  我一路同老婆傾電話一路等,,  點知10點幾老豆打黎鬧尻我做咩唔返學'  我呀媽又屌左我一獲,,   之後我都係11點正返到學校,,  一返到去,,  呀欣死講SORRY'話冇時間打..-3-攪到我比人屌左好撚多獲...>"<

之後,,  第二個小息,,  老婆叫我搵亞藍'...同佢講'椰林閣等..點知亞藍今日唔得閒,,佢仲比人收左部電話=3='   之後LUNCH'  老婆同肥珊黎左地利搵鈺兒,,  佢仲講到明搵鈺兒=3='  唉'  今日LUNCH都冇食野,,  買左包薄荷仔'同龜仔食.../\/\"  跟住係後樓梯同聰少發癲...哈'佢扮側田我扮嘉賓'哈,,  跟住我地返學校,,  老婆同肥珊就走嚕...  返到上去,,  又好撚悶咁上撚完堂..  放學'本身諗住過嘉福搵老婆既,,我咪諗住等埋維維囉,,  點知等維維等左好耐下,,  維維一黎..肥珊就打黎叫我唔洗過,,  老婆仔個老豆就返...-3-'  所以我就冇同維維走嚕,,  等亞熹'...等左唔知幾耐'見悶,,  就同左'聰少,輝少,冬菇,琮哥'走左去華心玩...   爆低能!哈'輝少係咁擲我><'   頂你呀'下下都中我...你好憎我咩?'輝少?"

 之後亞熹同賴屎到了'  一齊搭巴士返上水,,  跟住我同亞熹就去左天平間M記食左個餐',,  之後傾傾下計'  見到隔離枱一家大細整整食$2雪糕,,  亞熹仲話'  幾好喎,,  $8一家人就可以增進下感情,,   下次我地4個永久留'試下先.../\/\"

 之後返到屋企'  收左個壞消息,, 唉`  呀欣可能真係講岩左,,  可能咩都唔理先好...  我之前仲話要了解,,而家反而要咩都唔理'   算啦',,  為左你'要我做咩都得既...

 P.S    不過唔知仲有冇時間比我改姐,,[-哈'  我之前聽呀欣講果陣,,  就覺得咁樣好似要係佢需要既時候先出現,,  勁似'職業男友'咁,,  莫非要咁...  D女仔先會鐘意?'



Kids520Lo
暱稱: bee少``
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
喊左,,
心情唔多靚啦,,
老婆過我屋企 [ /\ /...
陪老婆'
出旺角搵老婆 [嘻]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言