2006 年 5 月 8 日 星期一  |
| 踩冰' 食野, 影貼紙相, 行街,, 捉蚊' 鬧交' |
分類: 未分類 |
今日8點45起身叫醒老婆整野... 我就唔夠呀哥爭廁所... 搞到我差d遲到>"<,, 跟住出到去大圍等埋羅勁聰同慧2',, 跟住就過又一城踩冰嚕.... 老婆無啦啦拉我件3頂帽... 搞到我成個東瓜咁坐落d冰度.... 個屎忽勁痛呀>"< 之後1點幾[-羅勁聰走左-]齊齊搭火車去旺角影貼紙相.... 一影就影到3點幾....[-慧2同貓貓走了,, 我,老婆,肥珊,思思同小'儀',,,就去旺中行.... 一行就行到5點幾....[-老婆買左件3比我... 仲話如果我唔著就打我喎>"<... 我,老婆同肥珊就自已搭火車走嚕... 返到粉嶺就送老婆返去and拎返我架單車.... 跟住我就踩單車返上水天平搵龜仔.... 係捉蚊度坐左一陣.... 大概9點幾先返屋企.... 返到屋企... 同老婆傾傾下msn又鬧交>"<,, 我自已錯都唔知>"< sorry呀老婆,, 我冇諗過你既感受' 但係可唔可以應承我... 以後就算見到其他人幾靚仔都好.... 唔好係我面前講呀... 得嗎?'
|
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
| 又打麻雀' |
分類: 未分類 |
今日係屋企訓左一日....=3=' 食完飯.,,沖埋個涼... 就借左呀爺架車去季紫屋企打麻雀!今次紫欣都黎埋... 打到11點幾左右亞熹,龜仔同聰少上埋黎打/\/\'.... 跟住我玩到1點40左右就同亞熹出左去踩單車... 踩完去我度又踩返去上水圍接龜仔,聰少同紫欣... 哈' 再去返去果陣聰少車住我同熹少鬥快.... 好玩死.... 跟住同紫欣ad聰少係捉蚊等亞熹送完龜仔返太平返黎.... 跟住我同聰少大概2點半左右就踩單車過我度.../\/\"聰少送我返村口,,,, 嘻' |
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
| 老婆阻住我訓教>"<' 打麻雀 |
分類: 未分類 |
今日10點先出到去打機... 呀君都出埋黎-3-' 跟住11點就陪龜仔同呀君去捉蚊度坐到20分就起行去老婆度嚕... 上到老婆屋企... 我攬住老婆係菌菌張床度玩左陣... 之後我過老婆張床度訓... 老婆無啦啦嚇醒我>"<,, 跟住佢換完con'壓住我係咁錫-3-' 之後我咪攬鬼住佢訓囉... 訓左一陣就醒嚕' 跟住一個電話阻住左我同老婆傾計>"<,, 老婆同菌菌換3' 我就繼續訓嚕... 訓左一陣...老婆捉大舊上床度整醒我>"<,, 唉'我咪唔訓呢... 就同佢地出聯墟... 菌菌就上子蕙度先... 我同老婆就同肥珊拎部腦去整... 整完就同老婆上子蕙度等菌菌... 等等下等到我眼訓... 老婆壓住我又訓左陣' 個百厭星諗住影我相... 可惜' 失敗左'/\/\"跟住就送佢地去搭的士返屋企,, 我就自已搭的士去季紫屋企打麻雀... 一打就打到3點幾4點先走得=3=' 成5點先返到屋企....>"<,,爆支力' 老婆第一次會因為我呃佢遲左返屋企而嬲.... |
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
| 5/5 |
分類: 未分類 |
今日好早起左身... 跟住睇睇下電視同老婆傾傾下sms,, 呀君打黎叫我出去.. 跟住出到去' 尻尻下唔知尻到幾點.. 係上水中心等呀欣,, 跟住我地3個就落小天地坐... 跟住又唔知坐到幾點我就上呀欣屋企.. 呀君就返歸嚕' 哈' 一上到呀欣屋企...[-見到呀欣個老豆係度睇電視...(( 神鵰俠侶'... 哈' 跟住我又一齊睇...一路睇...一路睇,, 睇到9點幾就落樓下煲煙同傾電話嚕... 之後10點幾陪呀欣上去換3' 跟住過捉蚊等龜仔同聰少' [-一路都同老婆傾電話...小有小有' 之後12點幾我老母又追call... 所以我都係返屋企同老婆傾msn好d,, 所以我就返屋企嚕,, 返屋企果陣撞到賤仔佢地... -3-'原來佢地又識肥文的.... 跟住我老母又打黎... 我又返屋企嚕... 返到屋企' 同老婆傾msn...傾到1點幾... 佢眼訓嚕' [-佢仲叫我熄埋部腦先準訓...=3='驚我溝女...-3-所以...我冇熄電腦... 淨係熄左msn同icq姐... 因為我都要聽住歌訓教既.../\/\ |
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| ON99的' |
分類: 未分類 |
今日朝早諗住叫呀欣幫我打返學校請假' 跟住呀欣話遲d打比我,, 我一路同老婆傾電話一路等,, 點知10點幾老豆打黎鬧尻我做咩唔返學' 我呀媽又屌左我一獲,, 之後我都係11點正返到學校,, 一返到去,, 呀欣死講SORRY'話冇時間打..-3-攪到我比人屌左好撚多獲...>"<
之後,, 第二個小息,, 老婆叫我搵亞藍'...同佢講'椰林閣等..點知亞藍今日唔得閒,,佢仲比人收左部電話=3=' 之後LUNCH' 老婆同肥珊黎左地利搵鈺兒,, 佢仲講到明搵鈺兒=3=' 唉' 今日LUNCH都冇食野,, 買左包薄荷仔'同龜仔食.../\/\" 跟住係後樓梯同聰少發癲...哈'佢扮側田我扮嘉賓'哈,, 跟住我地返學校,, 老婆同肥珊就走嚕... 返到上去,, 又好撚悶咁上撚完堂.. 放學'本身諗住過嘉福搵老婆既,,我咪諗住等埋維維囉,, 點知等維維等左好耐下,, 維維一黎..肥珊就打黎叫我唔洗過,, 老婆仔個老豆就返...-3-' 所以我就冇同維維走嚕,, 等亞熹'...等左唔知幾耐'見悶,, 就同左'聰少,輝少,冬菇,琮哥'走左去華心玩... 爆低能!哈'輝少係咁擲我><' 頂你呀'下下都中我...你好憎我咩?'輝少?"
之後亞熹同賴屎到了' 一齊搭巴士返上水,, 跟住我同亞熹就去左天平間M記食左個餐',, 之後傾傾下計' 見到隔離枱一家大細整整食$2雪糕,, 亞熹仲話' 幾好喎,, $8一家人就可以增進下感情,, 下次我地4個永久留'試下先.../\/\"
之後返到屋企' 收左個壞消息,, 唉` 呀欣可能真係講岩左,, 可能咩都唔理先好... 我之前仲話要了解,,而家反而要咩都唔理' 算啦',, 為左你'要我做咩都得既...
P.S 不過唔知仲有冇時間比我改姐,,[-哈' 我之前聽呀欣講果陣,, 就覺得咁樣好似要係佢需要既時候先出現,, 勁似'職業男友'咁,, 莫非要咁... D女仔先會鐘意?' |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 29 | »
|
|