愛得,,!失控的我*
愛上你``我永不放棄...=]
2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天


"羅由"超痛' 分類: 未分類

打機'亞熹出黎了,,   龜仔同亞熹送我去火車站搭273a過嘉福'

跟住上老婆屋企'玩左陣,,姦完一輪,,我頭痛'食完藥,,諗住訓,,  點知有人攬住我'好似喊,,我問極佢都話冇野-3-'之後唔知幾點我就陪佢地落去放大舊仔',,  跟住我就自已一個行過天祥拎單車',,  點知呀哥,小輝,紫欣同嘉欣係安盛下面吹水',,  我就過埋去傾...  傾傾下唔知傾到幾點...送左呀哥去搭的士走'紫欣同小輝都走了,,  我就上嘉欣屋企,,  食完個杯麵'跟住嘉欣個媽媽返左黎...  "[-仲買左盒排骨飯比我/\/\"嘻'之後,,10點幾左右落左樓下搵龜仔,亞熹,聰少同輝少,,   同佢地一路玩一路傾計,,   大概12點左右嘉欣就返屋企嚕,,  我地一路坐一路吹水...吹到1點幾,,聰少走左...   龜仔,亞熹同輝少就陪我拎埋單車就過7仔買野飲...   '點知...去到天平個商場...我架單車"冼"呔....我成個人坐左係地下...>"<,,爆痛!!,,  跟住班仆街仔掛住係後面笑><,,  瘀皮死喇....

之後買完野飲...突然之間比我見到有[- 爛豆腐'既電話繩'...  /\/\我.亞熹同龜仔就一人一個...  我地仲約埋聽日再扭過...嘻'跟住我就送埋亞熹返佢屋企樓下,,我就返屋企嚕..  一返到屋企..就等老婆打電話比我...   一路同佢傾傾到3點幾我眼訓得濟就收左線嚕....

5月20'    520'我愛你>33<'



2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


希望最錫我既係你!!' 分類: 未分類

今日朝早6點幾呀哥就上機嚕...    我照常返學了'...   上堂'又悶到我勁想訓'...   癡線的'>"<,,    之後lunch'同亞熹佢地食,,   點知係華心',,  撞到呀哥'智仔,小輝同雀屎'     跟住小輝同雀屎就同龜仔食,,   呀哥就好似去左同佢呀媽飲茶'   ,,跟住食完返學校嚕....    上埋果兩堂英文'   就放學嚕'

放學*    同亞藍'肥珊'鈺兒AND'老婆仔...玩左陣,,   跟住鈺兒唔見左人,,我同肥珊就陪老婆返屋企,,   仲上左老婆仔屋企玩/\/\"嘻,,    跟住唔知幾時'肥珊走左嚕...   跟住大概5點幾6點左右'我就陪埋老婆同菌菌落去放大舊仔'...   老婆佢地送左我去粉嶺圍..../\/\"跟住我返到黎就一路同老婆傾MSN到而家嚕'    '[-  老婆仔而家仲催我打日記添...-3-'

ciboys'    +    咸蛋超人'



2006 年 5 月 18 日  星期四   雨天


頭痛' 分類: 未分類

今日一起身,,   個頭勁痛...   一路痛痛痛痛痛痛....痛到而家>"<

今日又DAY1'   唉'上堂又訓....'   LUNCH'去完京川搵龜仔跟住就上華天搵老婆....  點知我又整嬲左佢-3-'  唉'   上最尾果兩堂....我唔知點解見到老婆扒左係比卡超度...我自自然會諗"   [-  如果我扒係第二個女仔度,,我同果個女仔講我點唔開心,,而我係冇諗過同我老婆講....要果個女仔同我老婆講...我老婆先知我做咩/....   -]咁我老婆會點諗....?'

唉'跟住我行過去攬住佢....   佢又避開我'唉...   跟住佢唔知同邊個走左....   我又冇陪佢...-3-'  [-  每次走都唔講聲,,  想陪都冇得比我陪..."唉

跟住我就陪維維返嘉福,,   返到嘉福'不停打比老婆'都係冇人聽...跟住我叫維維打去佢屋企'   菌菌話佢訓左-3-'噢....跟住我就搭的返屋企嚕....

返到屋企....見老婆唔理我...   我就訓教教....訓到8點幾9點左右"   入左呀哥間房....   都好耐下先出返黎....一出返黎就同老婆傾MSN,,    傾傾下又傾到我喊-3-"    傻左!!

 

P.S"呀哥由今晚開始就去英國嚕...好似去成個幾月...哈哈"佢間房由我全面接收/\/\"



2006 年 5 月 17 日  星期三   雨天


loving you>3<' 分類: 未分類

今日day6'   上家政....整pizza.../\/\"   老婆仔發燒....    我就同貓貓整...佢就休息下....    之後上英文堂....我同老婆都訓著左....'   之後miss叫醒我地做測驗'...   老婆訓完之後就精神晒嚕....跟住上堂我都係訓教教...'    lunch'..   我陪左老婆去左碧湖食...   跟住慧怡比左飛煙我...  我食完之後老婆先記得我應承過話戒煙.../\/\"   跟住返學校上中文堂....    我就陪老婆佢地坐....   老婆同鈺兒就作文'....   我就一路係度同貓貓玩.......   玩完就落堂嚕'....

放學之後,,我同老婆搭273a去接菌菌'   本身話唔接的,,   點知都係接左'跟住就去左食m記'   食完m記就陪老婆扭蛋'[-  顏文字'...   跟住就搭70k'去嘉福...   上左老婆屋企一陣'...   就落左樓下放大舊仔'    放左陣...  老婆幫我剪陰'...  之後大舊過勁耐都冇屎阿....所以我就去搭的返屋企...  去到巴士站大舊無啦啦阿'....-3-'   老婆同菌菌用我張英文工作紙拾'....   哈'   跟住就返屋企嚕'  (  我帶埋菌菌個電話返屋企/\/\"

返到屋企...  同老婆傾電話....   一路傾...傾到佢食飯就收線嚕'....   跟住我等佢食完飯等到我訓著左....-3-'   一點幾比我呀哥整醒左...   頂佢呀>"<,,   係咁打我個頭>"<,,   又係我隔離打機>"<,,  嗚'   訓左幾鬼耐先訓得著呀>"<



2006 年 5 月 16 日  星期二   雨天


又整嬲左老婆'...[- 好似已經有成個禮拜冇整嬲過佢嚕... 感動 分類: 未分類

今日上頭兩堂訓著左...老婆仔都係...跟住小息同左老婆佢地去廁所'之後就上i.s'測驗'.....之後又小息....我就去左同慧怡上6樓拎書'.....      老婆就開始呷醋...   跟住音樂堂完左.....   我攬住老婆'...佢拉開我-3-'我先發現有古怪'...上完地理'   就諗住係學校門口等老婆佢地出黎....   點知等左10-15分鐘佢地都企左係門口冇出黎....   所以我就諗住sms哄佢啦'    點知'我淨係問佢係咪嬲我成日同慧怡一齊唔陪佢....  跟住班仆街玩尻我....    搞到我勁撚想喊....   所以我食完lunch上中文堂我都係冇哄到佢'....   之後放學'   亞藍同我講返....   係佢地班仆街玩尻我'.....    所以我就送老婆返嘉福'....    全程都冇同過老婆講野.....   送完佢我諗住返屋企啦'跟住老婆行返轉頭'比左把'姐'我..../\/\'    之後我走果陣一路同佢傾sms,,    傾到返屋企.....    佢sd左一句'我一直唔敢面對既事....[-  佢對住我既時間係有限.....-]    我諗我繼續扮都冇用,,   我想一直留佢係身邊.....但係原來我所想既....全部都係'妄想!



Kids520Lo
暱稱: bee少``
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
喊左,,
心情唔多靚啦,,
老婆過我屋企 [ /\ /...
陪老婆'
出旺角搵老婆 [嘻]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言