2006 年 5 月 20 日 星期六  |
| "羅由"超痛' |
分類: 未分類 |
打機'亞熹出黎了,, 龜仔同亞熹送我去火車站搭273a過嘉福'
跟住上老婆屋企'玩左陣,,姦完一輪,,我頭痛'食完藥,,諗住訓,, 點知有人攬住我'好似喊,,我問極佢都話冇野-3-'之後唔知幾點我就陪佢地落去放大舊仔',, 跟住我就自已一個行過天祥拎單車',, 點知呀哥,小輝,紫欣同嘉欣係安盛下面吹水',, 我就過埋去傾... 傾傾下唔知傾到幾點...送左呀哥去搭的士走'紫欣同小輝都走了,, 我就上嘉欣屋企,, 食完個杯麵'跟住嘉欣個媽媽返左黎... "[-仲買左盒排骨飯比我/\/\"嘻'之後,,10點幾左右落左樓下搵龜仔,亞熹,聰少同輝少,, 同佢地一路玩一路傾計,, 大概12點左右嘉欣就返屋企嚕,, 我地一路坐一路吹水...吹到1點幾,,聰少走左... 龜仔,亞熹同輝少就陪我拎埋單車就過7仔買野飲... '點知...去到天平個商場...我架單車"冼"呔....我成個人坐左係地下...>"<,,爆痛!!,, 跟住班仆街仔掛住係後面笑><,, 瘀皮死喇....
之後買完野飲...突然之間比我見到有[- 爛豆腐'既電話繩'... /\/\我.亞熹同龜仔就一人一個... 我地仲約埋聽日再扭過...嘻'跟住我就送埋亞熹返佢屋企樓下,,我就返屋企嚕.. 一返到屋企..就等老婆打電話比我... 一路同佢傾傾到3點幾我眼訓得濟就收左線嚕....
5月20' 520'我愛你>33<'
|
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
| 希望最錫我既係你!!' |
分類: 未分類 |
今日朝早6點幾呀哥就上機嚕... 我照常返學了'... 上堂'又悶到我勁想訓'... 癡線的'>"<,, 之後lunch'同亞熹佢地食,, 點知係華心',, 撞到呀哥'智仔,小輝同雀屎' 跟住小輝同雀屎就同龜仔食,, 呀哥就好似去左同佢呀媽飲茶' ,,跟住食完返學校嚕.... 上埋果兩堂英文' 就放學嚕'
放學* 同亞藍'肥珊'鈺兒AND'老婆仔...玩左陣,, 跟住鈺兒唔見左人,,我同肥珊就陪老婆返屋企,, 仲上左老婆仔屋企玩/\/\"嘻,, 跟住唔知幾時'肥珊走左嚕... 跟住大概5點幾6點左右'我就陪埋老婆同菌菌落去放大舊仔'... 老婆佢地送左我去粉嶺圍..../\/\"跟住我返到黎就一路同老婆傾MSN到而家嚕' '[- 老婆仔而家仲催我打日記添...-3-'
ciboys' + 咸蛋超人' |
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
| 頭痛' |
分類: 未分類 |
今日一起身,, 個頭勁痛... 一路痛痛痛痛痛痛....痛到而家>"<
今日又DAY1' 唉'上堂又訓....' LUNCH'去完京川搵龜仔跟住就上華天搵老婆.... 點知我又整嬲左佢-3-' 唉' 上最尾果兩堂....我唔知點解見到老婆扒左係比卡超度...我自自然會諗" [- 如果我扒係第二個女仔度,,我同果個女仔講我點唔開心,,而我係冇諗過同我老婆講....要果個女仔同我老婆講...我老婆先知我做咩/.... -]咁我老婆會點諗....?'
唉'跟住我行過去攬住佢.... 佢又避開我'唉... 跟住佢唔知同邊個走左.... 我又冇陪佢...-3-' [- 每次走都唔講聲,, 想陪都冇得比我陪..."唉
跟住我就陪維維返嘉福,, 返到嘉福'不停打比老婆'都係冇人聽...跟住我叫維維打去佢屋企' 菌菌話佢訓左-3-'噢....跟住我就搭的返屋企嚕....
返到屋企....見老婆唔理我... 我就訓教教....訓到8點幾9點左右" 入左呀哥間房.... 都好耐下先出返黎....一出返黎就同老婆傾MSN,, 傾傾下又傾到我喊-3-" 傻左!!
P.S"呀哥由今晚開始就去英國嚕...好似去成個幾月...哈哈"佢間房由我全面接收/\/\" |
2006 年 5 月 17 日 星期三  |
| loving you>3<' |
分類: 未分類 |
今日day6' 上家政....整pizza.../\/\" 老婆仔發燒.... 我就同貓貓整...佢就休息下.... 之後上英文堂....我同老婆都訓著左....' 之後miss叫醒我地做測驗'... 老婆訓完之後就精神晒嚕....跟住上堂我都係訓教教...' lunch'.. 我陪左老婆去左碧湖食... 跟住慧怡比左飛煙我... 我食完之後老婆先記得我應承過話戒煙.../\/\" 跟住返學校上中文堂.... 我就陪老婆佢地坐.... 老婆同鈺兒就作文'.... 我就一路係度同貓貓玩....... 玩完就落堂嚕'....
放學之後,,我同老婆搭273a去接菌菌' 本身話唔接的,, 點知都係接左'跟住就去左食m記' 食完m記就陪老婆扭蛋'[- 顏文字'... 跟住就搭70k'去嘉福... 上左老婆屋企一陣'... 就落左樓下放大舊仔' 放左陣... 老婆幫我剪陰'... 之後大舊過勁耐都冇屎阿....所以我就去搭的返屋企... 去到巴士站大舊無啦啦阿'....-3-' 老婆同菌菌用我張英文工作紙拾'.... 哈' 跟住就返屋企嚕' ( 我帶埋菌菌個電話返屋企/\/\"
返到屋企... 同老婆傾電話.... 一路傾...傾到佢食飯就收線嚕'.... 跟住我等佢食完飯等到我訓著左....-3-' 一點幾比我呀哥整醒左... 頂佢呀>"<,, 係咁打我個頭>"<,, 又係我隔離打機>"<,, 嗚' 訓左幾鬼耐先訓得著呀>"< |
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
又整嬲左老婆'...[- 好似已經有成個禮拜冇整嬲過佢嚕...  |
分類: 未分類 |
今日上頭兩堂訓著左...老婆仔都係...跟住小息同左老婆佢地去廁所'之後就上i.s'測驗'.....之後又小息....我就去左同慧怡上6樓拎書'..... 老婆就開始呷醋... 跟住音樂堂完左..... 我攬住老婆'...佢拉開我-3-'我先發現有古怪'...上完地理' 就諗住係學校門口等老婆佢地出黎.... 點知等左10-15分鐘佢地都企左係門口冇出黎.... 所以我就諗住sms哄佢啦' 點知'我淨係問佢係咪嬲我成日同慧怡一齊唔陪佢.... 跟住班仆街玩尻我.... 搞到我勁撚想喊.... 所以我食完lunch上中文堂我都係冇哄到佢'.... 之後放學' 亞藍同我講返.... 係佢地班仆街玩尻我'..... 所以我就送老婆返嘉福'.... 全程都冇同過老婆講野..... 送完佢我諗住返屋企啦'跟住老婆行返轉頭'比左把'姐'我..../\/\' 之後我走果陣一路同佢傾sms,, 傾到返屋企..... 佢sd左一句'我一直唔敢面對既事....[- 佢對住我既時間係有限.....-] 我諗我繼續扮都冇用,, 我想一直留佢係身邊.....但係原來我所想既....全部都係'妄想! |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 29 | »
|
|