今日係中三最後一日上學
有D好有趣的野^^ 要講禁煙的措施 我地組出黎用惠氏個廣告present: 何清:邊個叫你吸煙? 林元洪:我家姐 何清:咁d便便靚唔靚? 林元洪:好臭∼ ((全班聽到都響度笑 何清:咁以後仲食唔食煙? 林元洪:會! ((全班聽到又響度笑
之後d姑娘同阿sir係咁笑XD
我笑足成日xdd
lunch後的最後一堂英文堂
已經無聽Miss Shiu講野
好開心唔使再上佢教的英文堂
爽極了xdd
今日我比平時玩得放左
難得最後一日上學ma!
又high 又爽!