今日很有趣:)
PE堂我地去左玩彈網
最初超驚 不過玩玩下好好笑 好開心 有種成功感^^
我最尾諗住玩多1次
最衰到左小息 怕醜 驚驚:(
PHYS堂我地班人響度吹水
俾我隔離位影響左
中左花家姐毒xdd
lunch同Kit,康妮食川味
w0w!
康妮超勁 叫左個麻中辣~
想當日我食小辣已經食到流眼淚:P (我太廢了xdd)
Bio堂我超驚喜:
Pre-exam卷有45/50分^^
我今日真係好happy:D