今日,7:25分左右起床!又係梳發呆了10分鐘wo
7:50出門口去找lam lam,,我這幾天上學前也有去找lam lam一起走...(Because lam lam叫的)哈哈......嘻嘻......咯咯......娃娃......
數學堂時,,我睇到晟And Ray談天,我問了1句,,就和他們1起被蕭生罵!
果個Ray今日搞到羅盈盈cry了,,又弄壞了我的筆......
悶...
放學後,大約2:35和曾Ki Ki上學校用電腦,,其實最主要係等lam lam,,千龜,鄒Shan珊,,3 takeing放,,然後lam lam,,千龜,,我和曾Ki Ki 去了人家!
|