覺得自己好無主見
見到邊個個xg好就想學下人咁...
又想basic但又想花巧小小-)
最後都係最簡單的,,連圖都唔post
我太愛鄭智薰 luv"
一路係笑雨度看薰d野就一路掛住他了....-)
你幾時回來牙?!原來等半個月都係好難既事
諗諗下寧願唔知你幾時番,,,,之後突然知道你番左黎會仲開心牙
不過吾知都知左,,只可以同雲兒一路等下去了
之前話再造隻碟會係八月二就出
點知都係要到八月九出...還是要等"
點解我可以做既野只係等牙?
我想寫信俾薰,,又吾識韓文
想開個xg專for薰既,,又怕自己無恆心
所以所有野只可放係個心度 -0-"
我所有只可以寫係我個xg度
其實我覺得我好自私寫咁多薰既野俾所有人看
但個個係我既地盤,,,,點解吾可以寫尼?
但始終覺得朋友係唔鐘意看佢既野
同埋永遠都吾肯接受佢......其實點解尼?!
點解吾可以接受下鄭智薰?
你地吾好奇我點解咁鐘意佢嗎?
算吧...太激動了
八月中有2件好事1件壞事``
好事2單
-鄭智薰番黎啦
-新的cloud website也會開張
壞事1單
-暑假就黎放完啦 (淚:
講完廢話了..拜-0
|