剛剛見到煲劇情緣既cd廣告,, 有i think i同with U兩首歌牙!! 仲諗住可以係電視聽到with U首歌 點知只得首主題曲...不過見到薰同喬既sweet片段啦! 講開又講..FH決定開season2... 不過主角方面仲未有人選,,我想還是喬和薰 唔係都不叫浪漫滿屋了 突然之間自己好想做熊貓國寶.. 起碼有人愛錫她和不用受世間的痛苦。 我愛鄭智薰 但更愛家庭溫暖 -)