我可以放棄d咩換來以後既結果?! 我覺得現在的我很討厭...但我可以點 我既能力做吾到d咩!! 我想放棄很多事...最后還是不可以-) 我只想開心快樂咁生活,但點解原來係難 愈來愈看清這世界 當要用上塗改液時,,最關心的已不在要記錄的事 `