e排開始聽番〈妹妹妹妹〉舊節目, 唔知點解愈黎愈鐘意聽番 e.wing原來好好笑=] xanga轉左新theme版,, 原來已經轉到咁好用, 之前用緊舊個個版, 有時都覺得好麻煩, 原來係自己念舊... 以後無端端想寫野,, 就會係度寫,, 因為覺得xanga係我最愛既日記.. 費時無啦端寫d唔知咩既野..哈xdd