今日1030起左身啦 要練琴呀 鋼琴老師今日黎呀
但係都係開住部機 咁練琴呀 {{唔專心的Venusss}}
on左MSN呀
YOYO話約去打BADMINTON呀 嘩~ 好呀 (^_^)
但係唔夠人同無場呀
嗚嗚~ 又無得打啦
感謝KATY話我知原來班相係係學校童軍個網度找嫁
我找到呀 不太靚 所以無POST出黎
想看 就自己上去PLKLFC童軍網啦
之後老師1130黎左
彈左一陣 我覺得老師好唔開心
所以問佢咩事 原來係俾世界上最難的遊戲(戀愛呀!!)難到了
而身體也出了些毛病呀
MISS 張 你要加油呀 保重身體呀
你一定會找到一個愛你的人的!! FIGHTING!!
MISS走左之後
我就好無聊咁上下人地D日記啦
講講下 唔記得自己原來未食過野嫁 (有咩可能會唔記得呀?!)
唔講啦 LATER會再UPDATE嫁 BYE FOR NOW!!
|