開左qooza咁耐第一次打blog:S
其實我本身只係想講我相簿大翻新左,,
叫大家得閒上去睇下
不過既然都開左個頭就打多d野啦:)
今日唔知咩事,,6pm先知醒- -
每次訓到咁晏起身都冇心機做野
覺得點解自己會咁hea..
點解咁又冇左一日..
所以今日基本上咩都冇做過:
功課冇做,琴同flute都冇練,書冇睇,教會冇番..
連睇pps既心情都冇= =
唉! 太差了:(
見對住部腦咁耐都冇咩搞作
咁岩又click左入qooza
於是就大執左個相簿~
del左d舊相簿再歸類up過,,
同埋up番呢幾個月既相
呢排生活充實左好開心:)
仲有就係我已經兩個幾月番學冇遲到hehe
可能你地會覺得好平常不過對我黎講的確係好大進步:D
吳康婷你係得既!!
心血來潮講下近況..
最近好熱好想去沙灘
最近影得景多想試下影人像 (有冇人肯俾我影:S)
最近又夜訓番眼好腫:(
最近愛上整handmade野
最近睇緊本好書對人生多左反思
最近爸爸話想搬屋
最近少左去機鋪多左去行山:)
最近覺得自己唔夠好朋友
最近想快d買鏡頭同濾鏡s
最近深深感受到wants are unlimited but capital is limited
最近好想人生有多點突破但似乎有心無力
最近有點感覺自己老了
嗯..大概是這樣吧~
sleep time! bye!
|