| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
| 2009-07-06 |
分類: 日記jai |
補打琴日滴*v*
琴日;
呀妹畢業典禮-_-v
係一班一班搞架-.-
我同媽媽一齊去;
去個陣超大雨-.-v
d thunder 又超勁x.X
悶左一個鐘頭;
然後同呀妹拎成績表;
拎左一份佢老師送既禮物;
係每個學生刀有;
佢包裝得吾令;

本身以為係鉛筆刨-.-
有d同學拎既係公jai添;
但點知一打開;
係...

DHC既eye shadow 呀@_____@;
超驚喜-.-
made in japan x) 靚野呀 x)
之後; 媽媽要返工;
我地送左佢搭車之後;
我同呀妹去勁shop`
我地揀左新翠商場sh0p`
因為吾想去太遠-v-
shop左d好野呀;
然後去ella買野;
買左個攬忱呀 xD
有野攬啦x)

好好攬架x)
I'm L0vin 1t ;>
呀tal字.
|
|
please comment (3
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 50 | » |