最近發生左好多野t^t
但係吾知可吾以get over尼d 野.
但係我會try t0 be 黑皮囉`
哈哈._.
呀tal滴c人相曝光*v*


wow*0*
旁白:似乎呀tal姐訓緊教波
我: -_______-v
旁白: 係咪好好訓呢A________________A
我: =_____= 吾係喎
旁白: 有冇流口水呀@_________________@
我: 你自己睇下張相有冇囉=____________=
旁白: 甘你有冇發夢呀?! V_____V
我: 有呀; 你想吾想知係咩夢呀?!
旁白: 緊係好啦 *v*
我: 我發夢見到一個叫旁白既人俾個叫呀tal既人打扁左.仲瓜埋-_-佢既遺照係甘架: 冏
旁白: ....... =v=
p.s

我同呀妹食完m記早餐之後影架-_- 仲要等有陽光先影得-_-超熱又要等好耐=v=
呀tal字.
|