琴日我、(浩男)、容家姐、小孝姐夫4個人行左6個商場……行到超累!依加覺得下半身唔係自己架lo!!
我地4個由旺角行返去大角咀嘅石灘度坐左一陣,之後又行返去旺角嘅家樂商場……小孝姐夫走左……得返3條友!!撘Van仔返奧海城食M記!!食完之後都夜晩9:00幾la!!
跟住我(浩男)叫我地陪佢去等車~等左超耐,見到隻小強……嚇死我lo!唉……車終於開喇!