朦朦bb~終於搵到工做喇!8月16日返工(廚房),雖然係好事,但都一件壞消息……仲有一年佢就要去美國喇~都唔知去到幾時先返……我好唔捨得佢、好唔想佢離開我!!但係事實擺係眼前……冇得逃避~所以我亦都要勇敢去對,係淨返的一年,我要盡量去陪佢……留下我地兩個的美好回憶~無論佢去到幾遠……我都會永遠等佢返嚟為止!!因為……我愛你~朦朦bb >3< 啜…卜…