邊個會用真心嚟對我?我淨係想有個人俾我依靠、俾人愛、俾人錫......個種感覺,我可能永遠都得唔到......因為我唔係個人見人愛既女仔,無人會鐘意我......如果我有得揀,我真係想離開香港呢個傷心地,去台灣生活,忘記以前既過去......><
依家我暫時想單身......唔想拍拖住丫~因為對我嚟講,男仔只會令女仔擔心同傷心既人,但當中亦都d快樂......女仔既眼涙大多數係為男仔而流!!男仔既甜言蜜語...唔好盡信,信3分之1...好喇!!
雖然我一次又一次俾人呃感情......但我從來都無令到係我身邊既家人,朋友擔心過......其實呢d野應該自己承擔返!!千祈唔好因為呢d野去做傻事丫~身邊仲有好多人陪住你架!!有咩唔開心唔好收收埋埋,可以同朋友傾下分享下......女仔要學識自立、勇敢同堅強......女仔加油~^^
|