單身...其實都幾好丫!!又自由、咩煩惱都無晒!!但拍拖個種感覺好SwEEt...單身快樂>3<
介手介上癮!!望住自己隻手...一條又一條既巴痕,諗返之前將D唔開心既野刻畫係隻手度...真係好oN
(X<<數目字)lo!!女仔斯文D好xD
聽日有乜做丫??好悶丫!!要儲$去玩、交電話費(因為又爆...)、買禮物...窮到唔認得丫媽...
好眼訓丫!!救命...成日上堂恰眼訓添!