【本人因學業有些煩忙......所以較少時間打Qooza】
靚仔冇本心,型仔多花心,靚女冇句真,索女只愛金,所以人類的世界同動物的世界是一樣的,愈靚就愈有毒......<<<<<呢句野好正!!
升上中3既我...變左好多(成日同丫媽嘈、俾家姐摑都唔覺得痛+唔喊,以前成個細路仔咁......俾人打就喊!!諗返起以前覺得自己好0n 9、電話費越來越多、成日掛住陪電腦同傾電話...)我曽經有問過自己呢個係咪真正既我??我覺得係...因為人越大,思想比以前成熟...