琴日我同個fd...去左奧海城2期見一個網友~嘩!嘩!嘩!一見到佢=口=反晒胃...個頭勁薯囉!!成塊面都係暗"倉"嚇死人la...咁柒!!唔係話歧視佢...我自己都無乜資格咁話人地...但真係好樣衰~如果你見到既話...你都會想嘔lo!!
我好想要d長久既愛情丫!!點解係我身上係搵唔到架~真愛幾時會黎丫?