冇人會愛我、錫我、關心我......個個男仔都咁對我......係電話度就拍哂心口話:「我唔會唔要你既!」見左面就...唉!!乜拍拖一定要睇樣同睇肥、痩架咩?唔係應該睇真心重要d咩?○如果係真心去愛一個人__對方應該係唔會介意伴侶既所有野●算吧喇......聽日去元朗住lu~住幾日姐~好快返黎!!依家好驚拍拖......好驚再次受傷被hurt~點解肥既人一定要俾人白眼/歧視丫?呢個世界好多野都好唔公平......所以我地被逼去接受,受盡所有幾難聽既説話,我地只好去忍受......><世界就係咁殘酷!!
|