=]今日放假,,去左溜冰...
『我、喬寶、露西、衰人、豆丁』5條友去<西九>溜冰
『喬寶、露西』扮情侶入場,,平D...毎位$30蚊
哈...係溜冰場見到個工作人員好令仔丫XD
得『喬寶、衰人』識溜><
後尾『我、露西、豆丁』開始識識地la
『我、豆丁』手拖手一齊溜...好似拖住小朋友丫XP
攞左,,跌親個PatPat><
隻腳比對溜冰鞋磨到甩皮...巧痛
跟住『我、喬寶、衰人、豆丁』去食壽C
好飽...
期間我扭左1隻耳環、3隻介子
哈=]『衰人』sd左張相比『我、豆丁』
笑到我抽筋
『喬寶』既JUMANJI LOOK
哈=]又多左同fd快樂既回憶,,真係好
有咩活動叫埋我丫...
|