由此至終...我都矛忘記、放棄過你!!
但係無論我點愛你都好...
你個心始終係Angela度
你同Angela散左咁耐...都忘記唔到Angela
咁我呢!?我只係你當時既゛救生圈゛
無論你點對我都好...我都唔會怪你...只怪自己太過愛你!!
依家唯一可以做既就係...
係你背後默默守護你...
一直等待...直到你發現我的愛...
獨個哭泣!!