今日終於留完堂lu...
聽日西史TesT丫!!我一D都唔識...根本冇聽[餅爺]講書...
仲有DiCTatiON同MaTHs TeSt
星期5又要背默2段...個頭就爆la!!
疲倦的一星期...
今日同新加坡D人合照...新加坡D人好似聽日走lu><
IvY=艾肥<<<<<<BEsT FRiEnT~