好耐無上Qooza打野lu......唔好意思!!
扒手の家...3B班!!呢排我地班成日唔見野...邊個咁衰丫??前幾日...至衰個個陳奕銓...話唔見左本書......害我地3B全部罰留堂1個鐘!!超犯眾憎lo!!
11月4日快D到就好la~個日係我最最最最最開心既1日!! 1.同一大班同學去南丫島旅行 2.夜晩同親戚咬飯飯...11月5日家姐生日^^我又放假......
10月21日-30日好似有新加坡D人嚟我地學校交流......^^期待ING