

|
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
練女球  |
今日落雨,但都要番去練波..我地出足球場跑4個圈=〕今日練到好開心..因為今日落雨既關系,地下好濕,所以miss叫我地扲地拖出黎拖乾塊地,點知_個個都一人一個扲一枝出黎拖...成個牙沈咁∼我地仲要比練緊班手d人見到tim..不過算啦,因為係真係好開心呀..番到屋企,開電腦,點知眼訓得濟,訓著左喇..
|
| 刊登時間︰2007-04-05 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
整親  |
今日..
放左學練女排..好開心呀..!!但我整到條腰牙,痛屎禾喇。仲有牙,仲扭親隻手指尾,青左!!
同傻蛋蛋,龜蛋,小晶,魚旦一人一杯雪糕一齊咁番歸喇。。。。 |
| 刊登時間︰2007-02-05 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 21 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|