

|
2007 年 1 月 21 日 星期日  |
| 2007-01-21 |
拍錯拖-衛蘭
混亂在 你的身在她 心卻在我
平時就算親吻得懶惰
起碼分到一半屬於我
能原諒她總算是美麗所以又入圍
奇在我甘心等她失勢
誰和你拍拖很可畏
能與你安穩不失一門造詣
給聽見也覺得失禮
不捨棄我只是你的問題
*誰也以為我不會拍錯拖
不知我就算知錯也未求助
畢竟因你相信愛的我
決定盲目捏著你穿梭
為任性苦因好勝痛的我
只想有日有可能等到你肯改過
如未悔過 至少隔夜陪伴我
(如未答應 至少每夜想起我)*
期望她雖相貌美麗不過攻心計
來做瞬間傷你的新貴
為何仍要啞忍一切
迷上你不懂得分醜陋美麗
一早懶理我的身世
不捨棄我只是你的問題
REPEAT**
|
| 刊登時間︰2007-01-21 03:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
jazz比賽  |
好早好早..超級早呀@@
die喇,遲到。。一早就同晶晶超趕咁趕番學番番校••好trY呀。。一番到去就即刻扮令令準備上車去土瓜灣既高山劇場比賽○○去到見到巧多女同巧多仔na”hehe。。開始喇,好緊張ing..不過miss話我地跳得好好□之後睇埋人地比賽,就去左食lunCh~飽ne。。跟住又番番去高山劇場睇埋下午果場△
佢地落mk,我自己走先..唉,我係土瓜灣3唔識7自己一個人走黎走去..上左車訓着左,又唔知果到既邊到落,訓到夢下夢下咁,點知以為到左,落錯車’’都唔知係邊到..唉∼真樣衰*
番到去就即刻訓zzz’ |
| 刊登時間︰2007-01-14 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 21 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|