2009 年 8 月 13 日 星期四  |
| 2009-08-13 |
分類: 未分類 |
好早.女朋友落左黎元朗搵我
知後落到黎..行下街咁
去左叔叔屋企坐下.
冇咩野做xdd
nextnextnext
同佢同忠仔去左天水圍.
因為我妹妹生日.
番左老豆到
但係去到妹妹吾係到/.\ 仲諗住見到佢tim
知後出黎元朗
同左女朋友忠仔番屋企洗頭
知後忠仔話番屋企.
我同女朋友去左mk搵佢呀媽去唱k@_@
唱左好耐.我小小都冇唱個xd
但係佢2無女唱歌都好好聽xd
最後老林黎到..仲開心d.
吾講咁多.相 happy!!
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 54 | »
|
|