今日要去做義工ar! 去到聖雅閣福群會,d ar伯ar婆開始黎啦~搵左個ar婆過黎,係咁同佢傾計,超無聊ar!!!之後同個ar婆話去toilet,返到黎,個位冇左..唉...都唔知坐邊好,Miss何叫我地坐去愛班個邊..下..坐係個班人前面,又俾佢地玩....總之今日去做義工簡直係低低BB白痴白痴嫁!!!