好鬼奈冇寫日記啦...今日好鬼unhappy呀!!!今日朝頭早,約左PC係地鐵站等,我地去左食野先,之後我地行返學,好累ar....行到一半已經斷左氣....唉...返到學校又唔想去合唱團....係樓下sit左一陣...之後去左佢屋企...係度玩電腦....又反左屋企啦....=.=