N世冇打過QOOZA喇! 哈..我始終都係掛住打XANGA.. 遺忘了QOOZA LA.=] 我個QOOZA同XANGA一樣-,-.. 因為廢是整. 張XANGA啲野般哂過黎算!=D LAMMAISLAND & CHEUNGCHAU