真係頂唔順!!!.唔該你唔好扮Q哂野咁喇 成熟小小好唔好...? 講得到做唔出..你有乜用? 你同我講得...就做D野出黎比我睇好唔好!? 你得個講字.我得個聽字.你話無聊冇? 用D咁肯定既語氣同我講.後來又點?. 反轉哂D野...100%失望!!!