今日.... 冇乜點樣=)
上電腦... 個mou屎唔知做乜野law"
連禁個塊野都爛埋..想點-3-..
禁兩下跌出黎一次-v-無奈~
上周華堂...小倩話比我華仔條頸有咖呢雞ovo"
華仔..你衰啦!
之後我行左佢格離睇.. 好似比蚊咬~3~
哈哈... 勁得意!
之後我係啊欣隻手度畫左隻k怪野-v-
我覺得好可愛...所以我都畫左一隻..哈>v<}

手指公@﹏@...咀緊. ..哈.好可愛.雖然好樣衰^___^`
科學堂-_-做實驗..食薯片..我做都冇做過= =
係咁拎住包薯片黎食-v- 熱浪..正~
食食下都差唔多食哂 .3.
放學.打波.
啊欣.你個動作.未免太好笑= =""
周華!! 你條頸係咖呢雞定比蚊咬.你講呀!!xD
|